
Jeśli potrzebujesz więcej informacji dotyczących tworzenia projektu gazety, wejdź na www.pracowniaregister.pl.
Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania podwładnych, ale też działanie marketingowe. Zobaczmy zatem, jakie treści warto umieścić w takiej broszurce i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – komunikacja wewnątrz firmy
Korporacyjny biuletyn może pełnić rozmaite funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z najlepszymi pracownikami. Takie gazetki mają kluczowy wpływ na działanie całej firmy, gdyż znakomicie motywują ekipę. To sprawia, że podwładni są bardziej chętni do współpracy między sobą, czują więź z zespołem, a ich rutynowe działania przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania pokazują, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie ekipy chcą ulepszać swoje wyniki, zwiększa się też poziom zdrowej rywalizacji. Dużym plusem jest również usprawnianie kanałów komunikacji między pracownikami, które są częstą przyczyną konfliktów w wielu korporacjach. Gazeta firmowa zapewnia także pełną jawność strategii firmy.
Projekt gazety – zdaj się na ofertę profesjonalnego studia graficznego
Oczywiście gazeta korporacyjna to też wspaniała forma komunikacji zewnętrznej. Gazetka może dotrzeć do czytelników takich jak: konsumenci, konkurencja, potencjalni inwestorzy, przyszli pracownicy. Gazeta firmowa dzięki temu realizuje cele promocyjne, zwiększa zyski, a także wspiera działania z zakresu public relations. Planując wydawanie gazety firmowej musimy przede wszystkim zebrać redaktorów i przemyśleć sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Warto skorzystać z usług fachowców (np. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, określą format i zadbają o wydanie. firmowy biuletyn z pewnością okaże się sukcesem.
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]