
Wydałeś fortunę na nową stronę www, jednak ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze technologie, jednak pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w małej zauważalności w internecie. Klienci zwykle używają popularnych wyszukiwarek – każdy biznesmen musi zatem zatroszczyć się o to, aby stronę jego przedsiębiorstwa użytkownicy wyszukali bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na witrynie, modyfikując ją zgodnie z wytycznymi Google.
ABC optymalizacji stron
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dostosowaniu strony do wymogów Google. Są to tak zmiany HTML strony, jak i zapełnienie jej właściwym contentem. Okazuje się to bardzo istotne z uwagi na to, że boty wyszukiwarek sprawdzają witryny według odgórnie określonych algorytmów – ważne jest na przykład prawidłowe wykorzystanie tagów HTML oraz nasycenie słów kluczowych.
Kto przygotuje optymalizację stron?
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych wytycznych Google – dlatego również nie najlepszym pomysłem będzie samodzielne edytowanie strony korzystając z publikowanych w internecie tutoriali. Znacznie słuszniej zrobimy powierzając to wyspecjalizowanej firmie SEO i rozpatrując to jako inwestycję – obroty osiągane przez naszą firmę mogą podnieść się nawet po paru tygodniach od wykonania optymalizacji.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]