Galopujący biznes

  • Usługi
  • Biżuteria
  • Zakupy
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Ochrona zdrowia
  • Home
  • Usługi
  • Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

3 grudnia 20211 lutego 2022

Szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak wybrać agencję SEO. Przekonaj się!

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google radzi, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO

Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak m.in. Rambler, Bing czy też Yandex, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w internecie, powinien pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to nierealne bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • umiejętność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony.

Przedstawicielka Google podkreśla także, iż dobra firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym namacalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.

Sprawdź również

  • Jak sprawdzić, czy strona działa i prawidłowo się indeksuje?
  • Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać
  • Jak stworzyć mapę witryny?
  • Sala weselna – jaką wybrać, by przyjęcie było udane?
  • Wynajem apartamentów w górach - gdzie na wakacje?

Powiązane wpisy

Na co zwrócić uwagę, gdy wynajmujesz lokal na komunię?

- Usługi
21 stycznia 2023

Personal branding – Skutecznie buduj swoją markę osobistą

- Reklama i promocja
10 stycznia 2023
okna zabytkowe

Profesjonalna renowacja okien zabytkowych

- Sektor budowlany, Usługi
28 grudnia 2022

Ostatnie wpisy

  • Szafki kuchenne do sufitu – czy warto?
  • Fale radiowe na twarz i ciało – zastosowanie fali RF w kosmetyce. Prezentujemy efekty
  • Plastyka podniebienia miękkiego. W jakim przypadku trzeba ją wykonać?
  • Jak wyciszyć pokój lub mieszkanie?
  • Motoreduktory, serwonapędy, silniki DC i BLDC – poznaj ich dostawcę

Kategorie

  • Architektura ogrodowa
  • Automatyka przemysłowa
  • Bezpieczeństwo
  • Biżuteria
  • Branża meblarska
  • Branża prawna
  • Ciekawostki i porady
  • Dbanie o urodę
  • Hobby
  • Informatyka
  • Kształcenie
  • Ochrona zdrowia
  • Podróże
  • Rachunkowość i finanse
  • Reklama i promocja
  • Sektor budowlany
  • Spedycja, logistyka, transport
  • Sport
  • Technologie
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Tematyka stron internetowych
  • Usługi
  • Wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie
  • Wyposażenie i urządzanie mieszkania
  • Zakupy
  • Żywność
Copyright 2018. All rights reserved |