
Szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak wybrać agencję SEO. Przekonaj się!
Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów, a najlepiej samego Google.
Google radzi, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO
Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak m.in. Rambler, Bing czy też Yandex, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w internecie, powinien pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to nierealne bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą firmę SEO.
Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?
Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanna kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- umiejętność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony.
Przedstawicielka Google podkreśla także, iż dobra firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym namacalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.