Galopujący biznes

  • Usługi
  • Biżuteria
  • Zakupy
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Ochrona zdrowia
  • Home
  • Usługi
  • Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

16 listopada 2022

Oferta PBN w rozsądnej cenie. Sprawdź co dla Ciebie stworzyliśmy.

By odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć firmową stronę internetową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla użytkownika informacje. Ale nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków wiodących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystanie PBN – prywatnej sieci blogów.

Private blog network – użyteczne jako element rozbudowanej strategii reklamowej

PBNy są prywatne, bowiem są zakładane i zarządzane przez jeden podmiot (zazwyczaj przez większą agencję marketingową bądź firmę SEO), który kontroluje jakość publikowanych tam tekstów. PBNy są na ogół używane jako jeden z punktów wieloskładnikowej strategii marketingowej, co wypada silnie podkreślić, bowiem najlepsze rezultaty ich użycia widać w odniesieniu do stron, które są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem technicznym oraz contentu. Prywatne sieci blogów nie tylko dają możliwość wygenerowania dużej ilości linków przychodzących do witryny, ale również na ich dywersyfikację, co jest korzystnie oceniane przez wyszukiwarki. Za minus PBNów można uznać niestety to, że ich wykonanie to spory koszt, a później należy przeznaczać niemało czasu na utrzymanie ich na właściwym poziomie.

Artykuły z canonicalem oraz wizytówki NAP, czyli jak wykorzystać potencjał PBN

Prywatne sieci portali idealnie zdadzą egzamin w pozycjonowaniu lokalnym, bowiem można na nich zamieszczać tematyczne artykuły stanowiące jednocześnie wizytówkę NAP. Co to jest NAP? To generalnie każda publikacja w sieci, gdzie widoczne są istotne informacje kontaktowe firmy – jej nazwa, e-mail czy telefon i adres stacjonarny. Przykładowo, wizytówka Google Moja Firma jest NAP-em, ale jest nim również wpis w ogólnodostępnym rejestrze firm, strona w mediach społecznościowych czy artykuł, pod którym dodano firmowe informacje teleadresowe.

Inna efektywna metoda wykorzystania możliwości PBNów to publikacje z linkiem kanonicznym. To republikacja rzetelnych artykułów z dodaniem linku do oryginalnej treści oznaczonego tagiem “rel=canonical”. W tym przypadku roboty wyszukiwarek z reguły oceniają lepiej wartość oryginalnego wpisu, dlatego że natrafianie na odnośniki do niego na rozmaitych blogach w sieci postrzegają jako dowód, iż pod wymienionym adresem kanonicznym opublikowane zostały godne uwagi, wiarygodne informacje. Publikacje z canonicalem najlepiej sprawdzają się przy tekstach z sektora YMYL, w którym istotne jest pozyskanie wysokiego autorytetu, czyli tych powiązanych głównie z prawem, aktualnymi wydarzeniami zdrowiem czy doradztwem finansowym.

PBN Market Skuteczny linkbuilding SEO

Sprawdź również

  • Portale o zdrowiu to źródło wiedzy, a nie alternatywa dla wizyty u lekarza!
  • Catering dla firm – usługa dla organizatorów szkoleń i konferencji
  • Gdzie szukać informacji o najciekawszych miejscach w Małopolsce?
  • Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców
  • Jak przygotować chrzciny dziecka?

Powiązane wpisy

Na co zwrócić uwagę, gdy wynajmujesz lokal na komunię?

- Usługi
21 stycznia 2023

Personal branding – Skutecznie buduj swoją markę osobistą

- Reklama i promocja
10 stycznia 2023
okna zabytkowe

Profesjonalna renowacja okien zabytkowych

- Sektor budowlany, Usługi
28 grudnia 2022

Ostatnie wpisy

  • Szafki kuchenne do sufitu – czy warto?
  • Fale radiowe na twarz i ciało – zastosowanie fali RF w kosmetyce. Prezentujemy efekty
  • Plastyka podniebienia miękkiego. W jakim przypadku trzeba ją wykonać?
  • Jak wyciszyć pokój lub mieszkanie?
  • Motoreduktory, serwonapędy, silniki DC i BLDC – poznaj ich dostawcę

Kategorie

  • Architektura ogrodowa
  • Automatyka przemysłowa
  • Bezpieczeństwo
  • Biżuteria
  • Branża meblarska
  • Branża prawna
  • Ciekawostki i porady
  • Dbanie o urodę
  • Hobby
  • Informatyka
  • Kształcenie
  • Ochrona zdrowia
  • Podróże
  • Rachunkowość i finanse
  • Reklama i promocja
  • Sektor budowlany
  • Spedycja, logistyka, transport
  • Sport
  • Technologie
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Tematyka stron internetowych
  • Usługi
  • Wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie
  • Wyposażenie i urządzanie mieszkania
  • Zakupy
  • Żywność
Copyright 2018. All rights reserved |