
Złóż wizytę w agencji social media Kraków - tu skorzystasz z doświadczenia fachowców
Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, akcje reklamowe powinny być ważnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki stać na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, jednakże mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów doskonale orientujących się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, ulotek bądź plakatów. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, jak Facebook, Instagram i Twitter.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji targów, spotkań z klientami bądź konferencji, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki może przejąć agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie kompetentnego oraz harmonijnego zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie programu kursów czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, warto jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]