Galopujący biznes

  • Usługi
  • Biżuteria
  • Zakupy
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Ochrona zdrowia
  • Home
  • Usługi
  • Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

12 lutego 20191 lutego 2022

Pozycjonowanie stron Kraków - więcej informacji o tej usłudze

Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną rolę przed okazjonalnymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Zielone Świątki lub koncert znanego piosenkarza. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie należy zacząć je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Następny model pozycjonowania to słuszne i przetestowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą stosownego doboru słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest też to, że rośnie trend wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– obuwie sportowe puma Ignite Limitles białe sklep online,
– golarka Philips S5400 srebrna,
– telefon Huawei Y7 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne w szczególności dla sklepów online. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader szeroki asortyment towarów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu kluczowe jest dodanie do słowa kluczowego nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się zazwyczaj:
– miasto (przykładowo “zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Jeżyce”)
– kraj (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do klientów rezydujących na danym obszarze. Taka strategia pozycjonowania jest wykorzystywana też wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “restauracja chińska“, to “restauracja chińska Kraków”.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Sprawdź również

  • Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać
  • Usuwanie filtra Google - jak zacząć?
  • Na czym polega hosting stron internetowych?
  • Rodzaje pozycjonowania
  • Błyskawiczny wywóz odpadów – wypożycz kontenery na gruz

Powiązane wpisy

Na co zwrócić uwagę, gdy wynajmujesz lokal na komunię?

- Usługi
21 stycznia 2023

Personal branding – Skutecznie buduj swoją markę osobistą

- Reklama i promocja
10 stycznia 2023
okna zabytkowe

Profesjonalna renowacja okien zabytkowych

- Sektor budowlany, Usługi
28 grudnia 2022

Ostatnie wpisy

  • Szafki kuchenne do sufitu – czy warto?
  • Fale radiowe na twarz i ciało – zastosowanie fali RF w kosmetyce. Prezentujemy efekty
  • Plastyka podniebienia miękkiego. W jakim przypadku trzeba ją wykonać?
  • Jak wyciszyć pokój lub mieszkanie?
  • Motoreduktory, serwonapędy, silniki DC i BLDC – poznaj ich dostawcę

Kategorie

  • Architektura ogrodowa
  • Automatyka przemysłowa
  • Bezpieczeństwo
  • Biżuteria
  • Branża meblarska
  • Branża prawna
  • Ciekawostki i porady
  • Dbanie o urodę
  • Hobby
  • Informatyka
  • Kształcenie
  • Ochrona zdrowia
  • Podróże
  • Rachunkowość i finanse
  • Reklama i promocja
  • Sektor budowlany
  • Spedycja, logistyka, transport
  • Sport
  • Technologie
  • Tematyka motoryzacyjna
  • Tematyka stron internetowych
  • Usługi
  • Wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie
  • Wyposażenie i urządzanie mieszkania
  • Zakupy
  • Żywność
Copyright 2018. All rights reserved |