
Masz firmę i pragniesz poszerzyć jej działania o sklep internetowy? Jeśli masz już stronę na WordPressie, jak również jeżeli nie dysponujesz w ogóle stroną internetową i startujesz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest idealnym wyjściem.
Tworzenie sklepów WooCommerce – ergonomia i opracowanie analizy statystyk sprzedaży
Ze względu na to, jak dużą popularność zyskały strony tworzone z zastosowaniem WordPressa, nie trudno wywnioskować, że w mgnieniu oka opracowano wtyczkę pozwalającą na uruchomienie sklepu e-commerce na tym CMS-ie. WooCommerce, gdyż taka nazwę dano owej wtyczce, posiada niemało zalet. Tak samo jak stronę na WordPress, sklep WooCommerce da się szybko spersonalizować z używając płatne lub bezpłatne motywy, a jego obsługiwanie jest nieskomplikowane. Sklep WooCommerce jest też przyjazny do optymalizacji pod kątem rozmaitych wyszukiwarek, co sprawia, iż łatwiej jest uzyskać wyższe pozycje w wynikach organicznych, a w rezultacie szybciej dać się znaleźć obszerniejszemu grupie odbiorców. Na skutek użycia odpowiednich wtyczek rozrasta się również elastyczność sklepu. W paru krokach można w nim założyć bramki płatności i udostępnić klientom wniesienie opłaty za zamówienie przykładowo przez DotPay.pl czy Przelewy24.pl. WooCommerce umożliwia też ewaluację wyników sprzedaży (generowanie różnego typu statystyk) oraz podpięcie z usługami firm kurierskich.
Wdrożenie sklepu WooCommerce – wyłącznie przetestowane wtyczki
Tworzenie sklepów WooCommerce rekomendujemy zostawić ekspertom, którzy nie tylko dostosują wybrany szablon do konkretnych wytycznych klienta, ale także zatroszczą się o instalację wyłącznie potrzebnych, przetestowanych wtyczek, bezpieczeństwo sklepu oraz właściwą semantykę jego kodu. W obrębie sklepu WooCommerce eksperci zbudują także blog, na którym łatwo można informować klientów o promocjach oraz nowościach albo publikować omówienia i różnorodne porady odnośnie oferowanych w sklepie towarów.
"Solith Software" Krzysztof Dróżdż
Mob.: +48 609-708-890
E-mail:
[email protected]