
Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, ze względu na szybki montaż i mobilność, używa się ich na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilony handlowe – jak wybrać?
Producenci sprzedają różne warianty przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.
Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje charakteryzują się dużą wytrzymałością, będąca rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej jakości surowców. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.